Turkcell Fizy En Çok Dinlenenler Top 100 İndir

Turkcell Fizy En Çok Dinlenen Müzikler

Fizy en çok dinlenen müzik arşivini sizlerle paylaşıyoruz. Liste içeriğine bir göz attığınız zaman en güncel müzik arşivini sizlerle paylaştığımızı anlayacaksınız. Sezen Aksu’dan tutun Çağatay Akman’a kadar karışık ve güzel bir top100 listesi olmuş.
İçerisinde 100 adet şarkı var ve dosya boyutu 833MB, aşağıdaki linkleri kullanarak direkt indirebilirsiniz.
TOP 100 LİSTE
1. Oğuzhan Koç – Küsme Aşka
2. Sezen Aksu – İhanetten Geri Kalan
3. Soner Sarıkabadayı – Tekamül
4. Rober Hatemo – Giden Candan Gidiyor
5. Heijan & Muti – Yansın Geceler
6. Ayşe Hatun Önal – Olay
7. Sıla – Yan Benimle
8. Berkay – Ey Aşk
9. Işın Karaca Feat Sefa Cheshmberah – Sevmekten Anladığım
10. Ersay Uner – Tatlım Tatlım (Orijinal Film Müziği)
11. Müslüm Gürses – Affet
12. Feride Hilal Akın feat. Enbe Orkestrası – Bilir mi
13. Ersan Er – Tanrım (Remix)
14. Hande Yener – Seviyorsun
15. Erol Evgin – Ateşle Oynama ( feat. Sıla )
16. Deha Bilimlier – Tanrım
17. Akın – Anlatamıyorum
18. Derya Uluğ – Canavar
19. Ahmet Kaya – Kum Gibi
20. İrem Derici – Tektaş
21. Buray – Seni Sevmiyorum Artık
22. Sezen Aksu – Manifesto
23. Sagopa Kajmer – 366.Gün
24. Ece Seçkin – Olsun
25. Mustafa Ceceli – Kıymetlim (feat. Irem Derici)
26. Yalın – Sesinde Aşk Var
27. Simge – Prens & Prenses
28. Sancak – Korkma Söyle
29. Tuna Kiremitçi Feat. Yıldız Tilbe – Yine Sevebilirim
30. Serkan Kaya – Zor Bela
31. Buray – Aşk Mı Lazım
32. Gülben Ergen – Esasen (Remix)
33. Bilge Nihan feat. Bahadır Tatlıöz – Net
34. Çağatay Akman – Gece Gölgenin Rahatına Bak
35. Oğuzhan Koç – Bulutlara Esir Olduk
36. İrem Derici – Evlenmene Bak
37. Norm Ender – Deli
38. Serkan Çağrı & Sıla – Seni Gormeseydim
39. Yasin Keleş ft. Aşkın Nur Yengi – Ay İnanmıyorum
40. Heijan & Muti – Abin Dızo Bremın
41. Müslüm Gürses – Nilüfer
42. Buray – Sahiden
43. Emrah Karaduman – Cevapsız Cınlama (feat. Aleyna Tilki)
44. Koray Avcı – Hoş Geldin
45. Şebnem Ferah – Hoşçakal
46. Yıldız Tilbe – Vazgeçtim
47. Mümin Sarıkaya – Ben Yoruldum Hayat
48. Murat Boz – Gün Ağardı
49. Koray Avcı – Yanımda Sen Olmayınca
50. Tuğba Yurt – Destur
51. Athena – Geberiyorum (Nazım Hikmet Ran Günler Şiiri)
52. Kıraç – Senden Sonra
53. Ahmet Aslan – Minnet Eylemem
54. Merve Demirci – Aşk Tutulması
55. Deniz Tekin – Bende Bir Problem Var
56. Sezen Aksu – Canımsın Sen
57. Sertab Erener – Olsun
58. Gece Yolcuları – Unut Beni (Aç Kapıyı Çok Fenayım)
59. Kalben – Haydi Söyle
60. Buray – Mecnun
61. Demet Akalın – Hayalet
62. Aynur Aydın – Günah Sevap
63. Çağatay Akman – Gece Gölgenin Rahatına Bak (Clean Version)
64. Resul Dindar – Hiç
65. Ümit Besen – Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi ( feat. Pamela Spence )
66. Emre Aydın – Sen Beni Unutamazsın
67. İlkan Günüç feat. Gizem Şensoy – İhanet
68. Serkan Kaya – Kalakaldım
69. Mithat Can Özer – Ateş Böceği
70. Gülşen – Her Gece
71. Atiye – Maazallah
72. Volkan Konak – Aleni Aleni
73. Harun Kolçak – Yanımda Kal (feat. Gokhan Turkmen)
74. Funda Arar – Dusman Gibi
75. Deniz Tuzcuoğlu – Kader İzmir’den Yana
76. Sıla – Hediye
77. Harun Kolçak – Gir Kanıma (feat. Irem Derici)
78. Harun Kolçak – Aglat Beni (feat. Gulcin Ergul)
79. Hande Yener – Deli Bile
80. Tarkan – Cuppa
81. Norm Ender – Yarem
82. Oya & Bora – Seni Bana Yazmışlar
83. Eypio – Günah Benim (feat. Burak King)
84. Simge – Yankı
85. Ferhat Göçer – Aşkın Mevsimi Olmaz ki
86. Derya Uluğ – Okyanus
87. Tan Taşçı – Nasıl Seveceğim (Akustik Versiyon
88. Hande Yener – Emrine Amade
89. Buray – Kimsenin Suçu Yok
90. Kıraç – Son Nefes
91. Sufle – Pus
92. Furkan Özsan – Rüya Gibi
93. Volkan Konak – İzmir Marşı
94. Yalın – Nöbetçi Geceler
95. Reyhan Karaca – Sevdik Sevdalandık
96. Sıla – Engerek (Beduk Remix)
97. Model – Değmesin Ellerimiz (Akustik)
98. Ajda Pekkan – Yaz Yaz Yaz
99. Fatih Erkoç – Oynatmaya Az Kaldı
100. Emre Aydın – Ölünmüyor (Akustik Versiyon)

Turkcell Fizy En Çok Dinlenenler Top 100 İndirTurkcell Fizy En Çok Dinlenenler Top 100 İndir

Lütfen isteklerinizi bildirerek sizler için hemen çalışma yapmaktayız

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski

{getMailchimp} $title={Stay Informed} $text={Subscribe to our mailing list to get the new updates.}